Test na opętanie

Czy jestem opętany ? czy mieszka we mnie demon ? czy jestem pod opresja demoniczna ? Jak to sprawdzić ? czy chrześcijanin może mieć demona ? czy mieszka we mnie demon, czy w moim dziecku mieszka demon ?



Test na opętanie
Wiemy z Biblii, że Lucyfer i Demony nienawidzą Boga i nie oddadzą prawdziwemu BOGU chwały ani uwielbienia. Jeśli możesz swobodnie wypowiadać Głośno z Wiarą i prosto z serca (z Miłością) te słowa (poniżej) to nie jesteś opętany.



TEST NA IDENTYFIKACJE DEMONA W CZŁOWIEKU

Wypowiedz te słowa Głośno Wyraźnie z Wiarą, w Miłości, z przekonaniem, z mocą i autorytetem. Myśl o tym o czym czytasz, myśl o tym o czym Myślisz.

Jest tylko Jeden prawdziwy Bóg a Jego imię to JAHWE i nie ma żadnych innych bogów a Syn Boga Jezus z Nazaretu, Chrystus, JECHOSZUJACH HE MASHIJAH który został ukrzyżowany i umarł za moje grzechy i po 3 dniach zmartwychwstał. Obiecał, że powtórnie przyjdzie w chwale. Jestem teraz pod ochroną samego BOGA dzięki Chrystusowi więc demony nie maja nade mną władzy ani żadnej mocy.

(Rzymian 10,9)

Dodam, że człowiek w którym mieszka demon nie będzie w stanie nawet przeczytać z kartki tych słów.

* JECHOSZUJACH HE MASHIJAH
* ciekawostka, Maria, mama Jezusa, naprawdę miała na imię MIRIAH (co dokładnie znaczy: Córka JAHWEH (BOGA)
Maria to spolszczone imię ale pamiętajmy, że nikt nigdy tak nie zwracał się do Miriah ani jej mąż, ani jej syn, ani sąsiedzi, ...

czytaj więcej...   http://ewangelia.magisteriumpisma.pl/

Historia - 10 największych zbrodni Kościoła rzymskokatolickiego

    10 największych zbrodni Kościoła rzymskokatolickiego : 1. Prześladowanie tzw. pogan: od chwili, gdy za sprawą Konstantyna Krk stał się r...